Adjiedj Bakas’ Communicatietrends

Multicopy Communicatietrends

Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

social selling

Social selling, hoe doe je dat? De snel-en-simpel-methode

Social selling is aantrekkelijk omdat mensen naar jóú toe komen in plaats van dat jij naar hen toe moet. Maar hoe zorg je ervoor dat je interessant en betrouwbaar gevonden wordt, waardoor klanten dus echt naar jou toe komen? Heel simpel: be good and tell it op social media. Hoe je dat doet lees je […] Lees verder

Waarom je je werknemers op de eerste plaats moet zetten

Je dacht misschien dat je de klant op nummer één moet zetten? Dan heb je het mis. Je werknemers staan echt op de eerste plaats. Als jij je medewerkers goed behandelt, behandelen zij je klanten beter. En daar profiteert iedereen van. Dit is een van de 10 regels van succes voor ondernemers die je kunt […] Lees verder

klanten

Dé 5 manieren om je klanten meer als mens te zien

Klanten worden massaal ontmenselijkt. Dat blijkt al uit de benamingen bij bedrijven, van aansluiting tot polisnummer tot slc (self loading cargo). Dat komt vooral doordat bij de meeste bedrijven niet de klanten tellen maar de aantallen klanten. Zorg dat je toch altijd de individuele klant blijft zien. Hier een pleidooi voor menselijke marketing in 5 […] Lees verder

e-mail

Hoe je een commerciële e-mail níet moet afsluiten

Je communiceert steeds vaker via e-mail en WhatsApp met je klanten. Die media hebben de communicatie tussen verkopers en klanten informeler gemaakt. Golden vroeger voor correspondentie via brieven nog strikte regels en conventies, die lijken nu wat passé. Of is er een nieuwe e-mail-etiquette voor in de plaats gekomen? Hier lees je de 7 dont’s […] Lees verder

de klant

Zet bij alles de klant voorop

Zet bij alles wat je doet de klant voorop. Word heel snel groot. Dat lijken clichés, maar het zijn de belangrijkste principes die Amazon het grootste warenhuis ter wereld hebben gemaakt. Vooral het extreme steeds maar weer uitgaan van de klant is erg leerzaam voor iedere marketeer of ondernemer. Dus hieronder lees je de belangrijkste […] Lees verder

De waarde van je bedrijf zit in je trouwe klanten

waarde van bedrijf zit in trouwe klanten

“Als je na je eerste date nooit meer wat van jezelf laat horen, dan weet je zeker dat het niks gaat worden. Dat geldt voor een liefdesrelatie, maar net zo goed voor een zakelijke band. Je zult werk moeten maken van je klanten. Je zult met ze moeten communiceren, je zult de loyaliteit moeten verdienen.” […]

Lees verder