Adjiedj Bakas’ Communicatietrends
Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

LinkedIn

Ultrakorte tips voor LinkedIn waar je direct iets aan hebt

In geen land is LinkedIn zo populair en wordt het zoveel gebruikt als in Nederland. Toch zijn er nog veel ondernemers, verkopers en managers die het platform niet of niet optimaal gebruiken. Speciaal voor hen maar ook voor fervente gebruikers lees je hier 26 heel korte en direct toepasbare tips om veel meer uit LinkedIn […] Lees verder

kopers

11 trucs om van bezoekers van je website kopers te maken

Om van websitebezoekers kopers te maken, zetten webwinkeliers een keur aan grote en kleine psychologische trucjes in. Mede dankzij de toepassing van de juiste psychologische inzichten zijn Booking.com, Amazon, bol.com en Zalando zo succesvol. Ook jij kunt daar als (kleinere) ondernemer je voordeel mee doen. Hieronder lees je de 11 slimste tips. Lees verder

Waarom jij met een kaartje je bedrijf beter op de kaart zet

Een kaartje op je deurmat of in je brievenbus valt altijd op en iedereen leest ‘m. Vroeger had de postbode het in de zomer extra druk met het bezorgen van zomerse ansichten, maar daar is sinds e-mail, Facebook, Whatsapp en Snapchat flink de klad in gekomen. Daarom val je juist nu extra op met een […] Lees verder

Aanspreken

Moet je je klanten met ‘je’ aanspreken of toch met ‘u’?

Je hebt hoogstwaarschijnlijk een product of bedrijf waar je u tegen zegt. Mooi! Houden zo. Maar hoe spreek jij je klanten, potentiële klanten, lezers van je e-mailnieuwsbrief en folders, en bezoekers van website aan? Zeg jij ‘u’ of ‘jij’? De manier van klanten aanspreken kan variëren en ligt vooral aan de aard van je doelgroep. Lees verder

Waarom je inkoop ook een belangrijke marketingmiddel is

Inkoop wordt een steeds belangrijkere succesfactor. Niet alleen logistiek en bedrijfseconomisch. Maar ook voor je uitstraling naar buiten toe en dus voor je marketing. Dat is zeker het geval als je als bedrijf een maatschappelijk bewust en duurzaam imago wilt uitstralen. En wie wil dat niet in deze tijd van purpose-marketing, personeelsschaarste en die vier […] Lees verder

Direct marketing versterkt omzet én relatie

In de marketingcommunicatie is direct marketing de meest persoonlijke vorm  van contact met (potentiële en bestaande) klanten. Op het persoonlijke contact  na uiteraard. Direct marketing en persoonlijke communicatie winnen nog steeds aan populariteit binnen de jaarlijkse uitgaven aan reclame. Dat is niet verwonderlijk omdat veel activiteiten vooraf redelijk goed te begroten zijn. Zowel in kosten […]

Lees verder