Adjiedj Bakas’ Communicatietrends

Multicopy Communicatietrends

Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

webcare

8 must-do’s om jouw webcare effectief te maken

Klantenservice is een van de pijlers van jouw bedrijf. Vaak zit die al ingebakken in jouw dienstverlening, zeker als je bakker, slager, schoenmaker of verkoper bent. Dan heb je direct contact met je klanten en kun je eventuele klachten of problemen direct en face-to-face oplossen. Maar hoe zit dat met klantenservice op afstand, als je […] Lees verder

onderhandeling

12 geheimen voor een succesvolle onderhandeling

Of je nu een verkoopgesprek voert, onderhandelt over een prijs of over een salarisverhoging, het overtuigen van je gesprekspartner is een kunst. Je kunt de ander niet dwingen overtuigd te worden. Die ander moet dat zelf doen, hij of zij moet overtuigd raken. De ander bepaalt dus het succes. Het werkt bij een onderhandeling net […] Lees verder

Homepage

Wordt op jouw homepage direct duidelijk wat jouw bedrijf doet

Kijk even zelf met de ogen van een buitenstaander naar je eigen website en stel jezelf dan deze vraag: wordt op jouw homepage direct duidelijk wat jouw bedrijf doet? Check het nu en lees deze tips om duidelijker en daarmee aanzienlijk aantrekkelijker te worden voor je bezoekers en potentiële klanten. Lees verder

Productnaam

Een productnaam is de eerste indruk, het gezicht en de naam tegelijk

Namen zijn imagobepalend. Alles van een auto bijvoorbeeld zit in de naam. Een Spaanse naam maakt een auto kennelijk extra aantrekkelijk. Seat noemt veertien van zijn modellen naar Spaanse steden, en Ford, Renault en Opel shoppen voor hun modelnamen ook in Spanje. Wie op zoek is naar een merknaam of productnaam moet eigenlijk even met […] Lees verder

Feedbackformulier

Bedenk goed wat je wilt meten met je feedbackformulier

Hoe weet je of je medewerkers in de buitendienst klantvriendelijk zijn? Door het achteraf te meten via een feedbackformulier. Maar waar draait het bij klanttevredenheid vooral om? Het fixen van het probleem? Het aardig doen tegen je klant? Hem of haar met ‘u’ aanspreken? Of spelen andere zaken een rol? Lees verder

De waarde van je bedrijf zit in je trouwe klanten

waarde van bedrijf zit in trouwe klanten

“Als je na je eerste date nooit meer wat van jezelf laat horen, dan weet je zeker dat het niks gaat worden. Dat geldt voor een liefdesrelatie, maar net zo goed voor een zakelijke band. Je zult werk moeten maken van je klanten. Je zult met ze moeten communiceren, je zult de loyaliteit moeten verdienen.” […]

Lees verder