Adjiedj Bakas’ Communicatietrends

Multicopy Communicatietrends

Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

De grote voordelen van directe verkoop in 6 korte punten

Directe verkoop, ook wel aangeduid als persoonlijke verkoop en social selling, maakt een sterke groei door. Niets is ook zo effectief als persoonlijke verkoop. Daar kun je als geplaagde winkelier nog heel veel van opsteken. Hieronder in 6 punten wat elke winkelier kan leren van social selling. Lees verder

Verkoper

Wat je als verkoper kunt leren van een bedelaar

Bedelaars op straat zouden aanzienlijk meer geld verdienen als zij eerst contact maken, op een neutrale en normale menselijke manier. En hetzelfde geldt voor iedereen in sales en marketing: maak echt contact, verdiep je echt in je doelgroep en mensen eten uit je handen. Het geheim? Ga als verkoper het gesprek aan. Lees verder

ondergoedmerk

Hoe ondergoedmerk zichzelf weer kleur geeft

Onderbroeken van Ten Cate, bestaan die nog? Jazeker. De textielfabrikant in Geesteren bij Almelo stelde een marketingman aan als directeur en die deed wonderen voor het ondergoedmerk. Het is nu zelfs bij De Bijenkorf te koop en in het buitenland. De 6 lessen van een ondergoedmarketeer. Lees verder

retail

Think global, act local wordt het devies in retail

Kledingketens sluiten vestigingen, maar knappen ook filialen extra op. En supermarkten willen er graag vierkante meters bij. De winkelstraat is niet dood, ook niet in 2025, maar zal wel veranderen. Ingrijpend zelfs. Wat betekent dat voor kleinere retail bedrijven en onlinewebshops? Kansen genoeg… Hieronder zetten we de belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje. Lees verder

webcare

8 must-do’s om jouw webcare effectief te maken

Klantenservice is een van de pijlers van jouw bedrijf. Vaak zit die al ingebakken in jouw dienstverlening, zeker als je bakker, slager, schoenmaker of verkoper bent. Dan heb je direct contact met je klanten en kun je eventuele klachten of problemen direct en face-to-face oplossen. Maar hoe zit dat met klantenservice op afstand, als je […] Lees verder

De waarde van je bedrijf zit in je trouwe klanten

waarde van bedrijf zit in trouwe klanten

“Als je na je eerste date nooit meer wat van jezelf laat horen, dan weet je zeker dat het niks gaat worden. Dat geldt voor een liefdesrelatie, maar net zo goed voor een zakelijke band. Je zult werk moeten maken van je klanten. Je zult met ze moeten communiceren, je zult de loyaliteit moeten verdienen.” […]

Lees verder