Adjiedj Bakas’ Communicatietrends

Multicopy Communicatietrends

Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

Zo laat je je klanten daadwerkelijk kopen in jouw webshop

Veel kijkers zijn nog niet kopers. Maar erger is het als je klanten wel hun winkelmandje vullen maar niet afrekenen. Die omzet ben je alsnog kwijt. Hieronder lees je 9 tips hoe je van winkelende bezoekers ook echt betalende klanten maakt. Lees verder

op LinkedIn

Wie schrijft die blijft en dat geldt zéker op LinkedIn

Zo’n beetje alle ondernemers en professionals in Nederland zitten op LinkedIn. Dat schept kansen voor jou als ondernemer of professional. Maar om met al die miljoenen anderen in contact te raken moet je ze op de juiste manier aanspreken. Dat doe je door reacties te plaatsen, maar vooral met het plaatsen van content, goede eigen […] Lees verder

verkopen

De 11 tips en trucs om alles te verkopen wat je in huis hebt

Verkopen is helemaal niet zo moeilijk als sommige mensen denken. Het gaat maar om twee dingen: luisteren en de juiste vragen stellen. Van het maken van de afspraak tot het verkopen dat pas na de verkoop begint, het gaat erom dat je werkelijk interesse toont. Wie dat doet krijgt iedereen met zich mee. Je hoeft […] Lees verder

de nieuwsbrief

De nieuwsbrief: zo eenvoudig dat je er niet omheen kunt

De nieuwsbrief per mail wordt steeds belangrijker. Dat komt door verschillende aspecten die elkaar ook nog eens versterken. Als je daar als ondernemer of marketeer goed je voordeel mee doet, kun je er veel voordeel uithalen. Lees deze 7 punten en word een nieuwsbriefbaas. Lees verder

verkoopkansen

Vergroot je verkoopkansen, geef je product mee naar huis

Geef een auto mee voor een proefrit van een half uur en je verhoogt je verkoopkansen. Maar geef een auto drie dágen mee en de potentiële koper raakt zo gehecht aan die auto dat hij of zij hem niet eens meer terug wil geven. Tel uit je winst. Geef en krijg terug. Hoe meer je […] Lees verder

Nieuwe klanten vangen

Hoe trouw de klanten ook zijn; geen organisatie kan zonder nieuwe klanten. Nieuwe klanten zijn nodig voor groei, om het vertrek van bestaande klanten te compenseren en vooral ook om voeling te houden met de markt. Want alleen als je interessant bent voor nieuwe klanten, blijf je ook interessant voor de bestaande klanten.

Lees verder