Adjiedj Bakas’ Communicatietrends
Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

Waarom jij met een kaartje je bedrijf beter op de kaart zet

Een kaartje op je deurmat of in je brievenbus valt altijd op en iedereen leest ‘m. Vroeger had de postbode het in de zomer extra druk met het bezorgen van zomerse ansichten, maar daar is sinds e-mail, Facebook, Whatsapp en Snapchat flink de klad in gekomen. Daarom val je juist nu extra op met een […] Lees verder

Aanspreken

Moet je je klanten met ‘je’ aanspreken of toch met ‘u’?

Je hebt hoogstwaarschijnlijk een product of bedrijf waar je u tegen zegt. Mooi! Houden zo. Maar hoe spreek jij je klanten, potentiële klanten, lezers van je e-mailnieuwsbrief en folders, en bezoekers van website aan? Zeg jij ‘u’ of ‘jij’? De manier van klanten aanspreken kan variëren en ligt vooral aan de aard van je doelgroep. Lees verder

Waarom je inkoop ook een belangrijke marketingmiddel is

Inkoop wordt een steeds belangrijkere succesfactor. Niet alleen logistiek en bedrijfseconomisch. Maar ook voor je uitstraling naar buiten toe en dus voor je marketing. Dat is zeker het geval als je als bedrijf een maatschappelijk bewust en duurzaam imago wilt uitstralen. En wie wil dat niet in deze tijd van purpose-marketing, personeelsschaarste en die vier […] Lees verder

papieren folder

Waarom je ook als e-tailer niet zonder papieren folder kunt

Folders horen bij de Nederlandse cultuur als borrelnootjes, Heineken en André van Duin. Ze zijn niet meer weg te denken, bestaan al heel lang en blijven populair. Toch verspreiden vooral retailers en maar weinig e-tailers folders. En dat terwijl ook voor een online winkel een papieren folder mega-effectief kan zijn. Dat bewijst de spectaculaire omzetstijging […] Lees verder

presentatie

10 tips om jezelf te verkopen in een wervelende presentatie

Stel je gaat een speech of een presentatie geven aan je medewerkers, je collega’s of aan het hele bedrijf. Of op een relatie-evenement. Of je bent als marketeer of ondernemer uitgenodigd om te spreken over jouw bedrijf en succesvolle marketingaanpak op een evenement van een derde of op een vakcongres. Hier lees je de 10 […] Lees verder

Direct marketing versterkt omzet én relatie

In de marketingcommunicatie is direct marketing de meest persoonlijke vorm  van contact met (potentiële en bestaande) klanten. Op het persoonlijke contact  na uiteraard. Direct marketing en persoonlijke communicatie winnen nog steeds aan populariteit binnen de jaarlijkse uitgaven aan reclame. Dat is niet verwonderlijk omdat veel activiteiten vooraf redelijk goed te begroten zijn. Zowel in kosten […]

Lees verder