Adjiedj Bakas’ Communicatietrends

Multicopy Communicatietrends

Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

shampoo

Wat elke marketeer kan leren van shampoo van € 50,-

Shampoo van vijftig euro?! Het Amerikaanse merk Hairstory verkoopt zijn New Wash duur. Ja, wat je zegt. Maar het bedrijf doet dat met een overtuigend verhaal en een slimme pers- en social media-campagne. Als je alleen al hun websitepagina ‘Dit spul is dúúr zeg’ leest, ben je al bijna om. Is de prijs het bewijs? […] Lees verder

max verstappen

Marketingles van Max Verstappen

Max Verstappen, de jongste Formule 1-coureur ooit, heeft kwaliteit, eigenheid, jeugd, looks, cool, seks en werd in een mum van tijd een A-merk. Geheel volgens de marketingwetten van een premiummerk, waarmee ook jouw merk bekend en begeerlijk kan worden. Hieronder volgen de 10 merklessen van Max. Lees verder

Wedden dat u deze e-mail niet opent

Wedden dat je deze e-mail niet opent?

E-mailen is speeddaten. Je hebt maar heel kort de tijd om een goede indruk te maken. Bij een e-mail nieuwsbrief is dus één ding van levensbelang: die eerste indruk. Oftewel: een pakkende onderwerpregel. Lees verder

Twitter

11 redenen waarom Twitter van ondernemers houdt

Hoe komt Elon Musk aan zoveel volgers op Twitter? En Paris Hilton, de celebrity die vooral goed is in het zijn van Paris Hilton? Ze kennen de 11 geheimen van succes op Twitter. En jij ook na het lezen van dit stuk. Lees verder

social selling

Social selling, hoe doe je dat? De snel-en-simpel-methode

Social selling is aantrekkelijk omdat mensen naar jóú toe komen in plaats van dat jij naar hen toe moet. Maar hoe zorg je ervoor dat je interessant en betrouwbaar gevonden wordt, waardoor klanten dus echt naar jou toe komen? Heel simpel: be good and tell it op social media. Hoe je dat doet lees je […] Lees verder

De waarde van je bedrijf zit in je trouwe klanten

waarde van bedrijf zit in trouwe klanten

“Als je na je eerste date nooit meer wat van jezelf laat horen, dan weet je zeker dat het niks gaat worden. Dat geldt voor een liefdesrelatie, maar net zo goed voor een zakelijke band. Je zult werk moeten maken van je klanten. Je zult met ze moeten communiceren, je zult de loyaliteit moeten verdienen.” […]

Lees verder