Adjiedj Bakas’ Communicatietrends

Multicopy Communicatietrends

Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

Homepage

Wordt op jouw homepage direct duidelijk wat jouw bedrijf doet

Kijk even zelf met de ogen van een buitenstaander naar je eigen website en stel jezelf dan deze vraag: wordt op jouw homepage direct duidelijk wat jouw bedrijf doet? Check het nu en lees deze tips om duidelijker en daarmee aanzienlijk aantrekkelijker te worden voor je bezoekers en potentiële klanten. Lees verder

Productnaam

Een productnaam is de eerste indruk, het gezicht en de naam tegelijk

Namen zijn imagobepalend. Alles van een auto bijvoorbeeld zit in de naam. Een Spaanse naam maakt een auto kennelijk extra aantrekkelijk. Seat noemt veertien van zijn modellen naar Spaanse steden, en Ford, Renault en Opel shoppen voor hun modelnamen ook in Spanje. Wie op zoek is naar een merknaam of productnaam moet eigenlijk even met […] Lees verder

Feedbackformulier

Bedenk goed wat je wilt meten met je feedbackformulier

Hoe weet je of je medewerkers in de buitendienst klantvriendelijk zijn? Door het achteraf te meten via een feedbackformulier. Maar waar draait het bij klanttevredenheid vooral om? Het fixen van het probleem? Het aardig doen tegen je klant? Hem of haar met ‘u’ aanspreken? Of spelen andere zaken een rol? Lees verder

relatie

7 tips waar je relatie met de klant veel beter van wordt

De beste 7 relatieadviezen ooit zijn direct te vertalen naar de relatie tussen jouw bedrijf, jijzelf als ondernemer, verkoper of marketeer aan de ene kant en jouw klanten aan de andere kant. Lees en ga direct aan de slag met deze 7 liefdestips. Lees verder

webwinkelier

Hoe je als kleine webwinkelier het verschil maakt

Nu wordt aangeraden om zoveel mogelijk thuis te blijven, is het lastig om klanten naar je winkel te trekken. Heb je nog geen website? Dan is dit het moment om te overwegen om deze alsnog op te zetten. Hiermee kun je, als webwinkelier, iedereen vanuit huis toch nog alles aanbieden. De kans is groot dat […] Lees verder

De waarde van je bedrijf zit in je trouwe klanten

waarde van bedrijf zit in trouwe klanten

“Als je na je eerste date nooit meer wat van jezelf laat horen, dan weet je zeker dat het niks gaat worden. Dat geldt voor een liefdesrelatie, maar net zo goed voor een zakelijke band. Je zult werk moeten maken van je klanten. Je zult met ze moeten communiceren, je zult de loyaliteit moeten verdienen.” […]

Lees verder